Maksimeerige oma Mahjong võidud
Mängu täiustamiseks peaksid nii algajad kui ka edasijõudnud mängijad tegema mitmeid muudatusi ja täiustusi. Sageli leiavad algajad end kõigepealt sukeldumispeaga, et koguda võimalikult palju plaatide komplekte, eriti Kongs, Pungs ja Chows. See pole aga tark tegevuskava ja viib lõpuks tagasilöökideni. Jagatud käe mängimine kehtib mängu puhul nagu ka teistes kaardimängudes, kuid hea on plaatidest maksimaalselt kasu saada. Siit saate teada, kuidas parandada koefitsiente ja takistada vastaste võitu. Mahjongi mängimise üldplaan hõlmab siin selgitatud näpunäidete kombinatsiooni.

Parimad kasiinod
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Targad mängijad ei eralda kunagi oma plaate
Plaatide korraldamine vastavalt on oluline samm. Plaatide eraldamine võib olla ahvatlev viisil, mis näitab, kui lähedal plaadid on tervikliku käe moodustamiseks. Kuid see on vastupidine intuitiivne lähenemisviis, kuna see võib anda vastasele elulisi vihjeid, nagu siis, kui neid tahetakse lüüa. Plaatide ümbergrupeerimine Kongsiks, Pungiks ja Chowssiks annab teisele mängijale teada, et vastane moodustab täieliku käe, mis tähendab, et nad suurendavad oma mängu võimaliku võidu vältimiseks. Sama skeemi saab kasutada ka konkurendile valede signaalide saatmiseks.
Plaatide arvu pidamine
Vajalik on säilitada õige arv plaate, sest mängija võib esitada väljakutse, et kaasvõistlejal on liiga vähe või liiga palju plaate. Lillede külge riputamine on Charlestoni ajal võtmetähtsusega, kuna enamik Mahjongi käsi vajab lilleplaate. Kuid liiga suure käe paljastamine on kahjulik. Visatud plaatide valimine on võimalik ainult siis, kui Kongi, Pungi või Chowi käsi on täielik. Nii et kui kätt liiga palju paljastatakse, lekib teave ja rivaal hakkab ennustama, milliseid plaate teine mängija kavatseb valida või ära visata. Siis hakkavad nad oma otsust kohandama sõltuvalt vastase käigust.
Puhas äraviskamine
Kui mängija loobub plaadist, võib vastane üle või vasakule kutsuda kan või pon, enne kui vastane paremale plaadi tõmbab. Vette tagasi laskmine peaks toimuma nii, et teised mängijad saaksid samal ajal näha äravisatud plaati. Vasakukäelised mängijad peavad olema eriti ettevaatlikud, et mitte blokeerida kamicha visketest loobumist. Ehkki puhtaks viskamiseks on arvukalt võimalusi, on kõige lihtsam visata plaat püstiasendisse enne, kui seal on hunnik, ja lasta sellel kukkuda. See ei pruugi olla kõige ulmelisem asi, kuid see tagab, et kõik mängijad saavad viskeplaati selgelt näha.
Punktide deklaratsioonid
Iga mängija peab meelde jätma, kuidas käed valutasid. See peaks algama tenpaiust, kuna pärast võitu oleks juba liiga hilja käe fu ja hani loendada. Nii et enne võitu peaks iga mängija mõtlema, kui palju nende käsi ron ja tsumo väärt on. Kogemustega on need arvutused imelihtne ja on lihtsam öelda, mil määral käe väärtus kasvab. Mängides kellegagi, kes ei tea, kuidas punkte kuulutada, on hea pärast võitu neile natuke aega anda. Aidates neil punktide deklareerimisega harjuda, aitab mäng sujuvalt kulgeda.

Aria Williams, Uus-Meremaa silmapaistev hääl online-kasiinomängude lokaliseerimisel, ühendab meisterlikult põnevat mängimaailma rikkaliku kiivi vaimuga. Nende nutikas puudutus tagab, et iga mäng mitte ainult ei meelelahusta, vaid resoneerib sügavalt kohalikega.